Укр Рус
Вишукана
плитка
  Ознайомтесь
з колекцією
 
 
 
Версія для друку

Гаряча лінія

Гаряча лінія

Гаряча лінія ПБГ «Ковальська»: відтепер наші клієнти зможуть внести пропозиції та скарги з питань обслуговування за єдиним телефоном.

З 14 червня 2012 року Промислово-будівельна група «Ковальська» пропонує найкращий спосіб зворотного зв’язку – «гарячу лінію» з питань скарг та пропозицій. Якщо ви маєте побажання щодо покращення нашої роботи чи виявили недоліки у якості обслуговування або продукції, зверніться за телефоном (050) 417-80-70, що функціонує з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:00, та залиште своє повідомлення.

За цим номером ви можете поділитися своїми пропозиціями і побажаннями, висловити свою думку про якість продукції, рівень обслуговування у відділах збуту та строки доставки і ми гарантовано їх розглянемо. За всіма зауваженнями, що надходять, будуть вжиті оперативні адресні заходи.

Зауваження і пропозиції, що надходять на «гарячу лінію», будуть проаналізовані, а на підставі отриманих результатів та інформації буде діяти постійна програма з підвищення якості й усунення недоліків у роботі компанії.

Для оперативного реагування на питання і зауваження, необхідно залишити диспетчеру «гарячої лінії» наступну інформацію:

  • 1. Назва підприємства, за яким виконується запит або залишається скарга;
  • 2. Контактний номер заявника і зручний час для дзвінка-відповіді;
  • 3. Адресу доставки продукції за замовленням Заявника;
  • 4. Суть скарги або побажання

За наявності повної інформації, час на реакцію за дзвінком складає від 2-х до 4-х робочих днів, у залежності від складності питання.

Також ви можете самостійно заповнити форму заяви та надіслати її на контактну поштову скриньку «гарячої лінії».

Увага! Гаряча лінія не приймає замовлень на продукцію!

 
Дизайн сайту: 24D.com.ua
  ПБГ «Ковальська», 01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, 4

Усі права захищені © 2010-2017
Використання матеріалів сайту тільки із дозволу адміністрації сайту